Regulamin sklepu szkicikontury.pl

ROZDZIAŁ 1. SŁOWNICZEK POJĘĆ

Użyte w niniejszym Regulaminie określenia mają następujące znaczenie:

Klient – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna posiadająca zdolność do czynności prawnych, dokonująca zakupów w Sklepie będąca Konsumentem, przedsiębiorcą na prawach konsumenta albo przedsiębiorcą;

Konsument – Klient będący osobą fizyczną dokonującą ze Sprzedawcą (będącym przedsiębiorcą) czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio ze swoją działalnością gospodarczą lub zawodową tej osoby;

Koszyk - usługa elektroniczna umożliwiająca złożenie Zamówienia produktu, wpisanie kodów rabatowych, wyświetlenie podsumowania cen;

Panel Klienta - indywidualny dostęp Klienta na stronie Sklepu określany nazwą użytkownika oraz hasłem;

Przedsiębiorca - osoba fizyczna lub osoba prawna, prowadząca działalność gospodarczą, która dokonuje zakupu w Sklepie bezpośrednio związanego z wykonywaną działalnością gospodarczą o charakterze zawodowym;

Przedsiębiorca na prawach konsumenta - osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą dokonująca zakupu bezpośrednio związanego z działalnością gospodarczą, ale nie posiadającego dla niej charakteru zawodowego;

Sklep – sklep internetowy prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem internetowym szkicikontury.pl;

SprzedawcaEVTO JAKUB ZIEMIANIN, ul. Kwiatowa 9, 36-060 GŁOGÓW MAŁOPOLSKI, NIP: 5170419640, REGON: 520074651, email: kontakt@szkicikontury.pl tel: +48575039465

Zamówienie - oświadczenie woli Klienta składane za pośrednictwem formularza zamówienia, zmierzające do zawarcia Umowy na odległość.

ROZDZIAŁ 2. POSTANOWIENIA OGÓLNE

  1. Niniejszy Regulamin jest nieodpłatnie udostępniany przez Sprzedawcę każdemu Klientowi przed zawarciem umowy w sposób, który umożliwia pozyskanie, odtwarzanie i utrwalenie jego treści.

  2. Klient ma obowiązek zapoznać się z treścią Regulaminu przed zawarciem umowy. Złożenie Zamówienia oznacza, że Klient zapoznał się z treścią Regulaminu i jest związany jego postanowieniami.

  3. Do poprawnego korzystania ze Sklepu konieczne jest posiadanie dostępu do urządzenia z Internetem, aktualny system operacyjny, aktualna przeglądarka internetowa.

  4. Informacje dostępne na stronie Sklepu i w Regulaminie nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego, ale zaproszenie do zawarcia umowy.

  5. Do umów zawieranych za pośrednictwem sklepu zastosowanie mają przepisy prawa powszechnie obowiązującego na terytorium Polski.

ROZDZIAŁ 3. CENA PRODUKTÓW

  1. Wszystkie ceny produktów widoczne na stronie Sklepu są cenami brutto (razem z podatkiem VAT) w walucie polski złoty (PLN). Ceny nie obejmują kosztów przesyłki (dostawy). Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili przyjęcia Zamówienia do realizacji.

  2. W Sklepie obowiązują ceny produktów wskazane na stronie internetowej Sklepu z uwzględnieniem aktualnych promocji.

  3. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian cen produktów, wprowadzania i odwoływania promocji, przy czym zmiany te nie dotyczą zamówień już złożonych.

ROZDZIAŁ 4. ZOBOWIĄZANIA KLIENTA

  1. Klient Sklepu zobowiązany jest w szczególności do:

    1. podawania w udostępnionych w ramach Sklepu formularzach wyłącznie prawdziwych, aktualnych i niezbędnych danych oraz niezwłocznego ich aktualizowania;

    2. korzystania z usług w sposób niezakłócający funkcjonowania Sklepu oraz zgodny z przepisami prawa, postanowieniami Regulaminu i zasadami współżycia społecznego;

    3. niedostarczania treści zabronionych przez przepisy prawa, w szczególności naruszających prawa autorskie osób trzecich lub ich dobra osobiste;

    4. terminowej zapłaty ceny zamówionych produktów i innych ustalonych kosztów;

    5. zachowania w poufności loginu i hasła przed osobami nieuprawnionymi;

    6. niekorzystania z konta innego Klienta.

ROZDZIAŁ 5. SKŁADANIE ZAMÓWIENIA

  1. Sprzedawca świadczy na rzecz Klientów za pośrednictwem Sklepu nieodpłatnie usługi zawarcia umowy, utworzenia Konta Klienta, przyjmowania Zamówień oraz korzystania z Koszyka.

  2. Złożenie Zamówienia w Sklepie jest możliwe przez całą dobę, siedem dni w tygodniu poprzez wypełnienie formularza zamówień, uprzednio się rejestrując lub bez rejestracji.

  3. Główne cechy produktów Sprzedawcy są widoczne na stronie Sklepu.

ROZDZIAŁ 6. UTWORZENIE KONTA

  1. W formularzu zakładania Konta niezbędne jest podanie przez Klienta: imienia i nazwiska albo nazwy firmy, adresu poczty elektronicznej, loginu oraz hasła.

  2. Z chwilą potwierdzenia utworzenia Konta Klienta dochodzi do zawarcia umowy o prowadzenie Konta na stronie Sklepu.

  3. Umowa o prowadzenie Konta zawierana jest na czas nieokreślony i można wypowiedzieć ją w każdym momencie.

  4. Sprzedawca, na prośbę Klienta, usuwa Konto w terminie do 30 dni od dnia otrzymania takiego żądania. Aby zgłosić żądanie usunięcia Konta, Klient powinien skontaktować się ze Sprzedawcą na adres e-mail: kontakt@szkicikontury.pl

ROZDZIAŁ 7. KORZYSTANIE Z KOSZYKA

  1. Korzystanie z Koszyka rozpoczyna się z momentem dodania przez Klienta pierwszego produktu do Koszyka.

  2. Usługa Koszyk świadczona jest nieodpłatnie, ma charakter jednorazowy i ulega zakończeniu z chwilą złożenia Zamówienia.

  3. Klient ma możliwość weryfikacji produktów znajdujących się w Koszyku oraz dokonania zmian do czasu złożenia Zamówienia.

ROZDZIAŁ 8. KOSZTY WYSYŁKI ZAMÓWIENIA

  1. Koszty wysyłki Zamówienia są każdorazowo ustalane przez Sprzedającego oddzielnie dla każdego zamówienia uwzględniając jego wagę i gabaryty. Koszty wysyłki naliczane są automatycznie w momencie dodawania towarów do Koszyka.

  2. Koszty wysyłki pokrywa Kupujący. Na końcową cenę wysyłki może wpłynąć liczebność produktów w paczce oraz ich waga, co będzie wykazane na końcowym podsumowaniu Zamówienia.

  3. Sklep realizuje dostawy wyłącznie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Zamówienia z adresem dostawy poza granicami Polski nie będą przyjmowane do realizacji.

ROZDZIAŁ 9. POTWIERDZENIE ZŁOŻENIA ZAMÓWIENIA

  1. Naciśnięcie przycisku „Złóż zamówienie" po przedstawieniu Klientowi podsumowania Zamówienia jest równoznaczne ze złożeniem Zamówienia (Klient składa ofertę) na wybrane produkty dodane do Koszyka.

  2. Podczas składania zamówienia Klient zobowiązany jest podać prawidłowe dane do realizacji zamówienia tj.:

    1. imię i nazwisko albo nazwę firmy;

    2. adres wysyłki Zamówienia;

    3. numer telefonu do kontaktu;

    4. adres e-mail;

    5. rodzaj dostawy;

    6. forma płatności.

  3. W przypadku wyboru sposobu płatności przelewem lub kartą płatniczą, czas realizacji zamówienia liczony jest od dnia uznania rachunku bankowego lub konta rozliczeniowego Sprzedawcy.

  4. Po złożeniu Zamówienia Klient otrzyma potwierdzenie złożenia Zamówienia na wskazany adres e-mail z kwotą należną Sprzedawcy za Zamówienie wraz z dostawą.

  5. W sytuacji braku otrzymania automatycznego maila o przyjęciu Zamówienia prosimy o bezpośredni kontakt ze Sprzedawcą na adres e-mail: kontakt@szkicikontury.pl lub telefonicznie: +48575039465

  6. W przypadku wyboru płatności przedpłaty, należy zapłacić wskazaną Zamówieniem cenę wraz z kosztami dostawy przelewem na konto bankowe Sprzedawcy

  7. Płatności elektroniczne w Sklepie są obsługiwane przez operatora płatności paynow – usługę świadczoną przez mBank S.A. z siedzibą w Warszawie (ul. Prosta 18, 00-850 Warszawa), wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS: 0000025237, NIP: 526-021-50-88, REGON: 001254524.

    1. Przelew natychmiastowy

    2. Google Pay 

    3. Apple Pay

    4.  Przelew tradycyjny 

    5.  Karty płatnicze

    6.  BLIK 

    7. PayPo

  8. Szczegółowe warunki realizacji płatności określa regulamin operatora płatności dostępny na stronie: https://www.paynow.pl/regulaminy.

  9. W przypadku wyboru przez klienta sposobu płatności przelewem lub kartą płatniczą, czas realizacji zamówienia liczony jest od dnia uznania rachunku bankowego lub konta rozliczeniowego Sprzedawcy.

ROZDZIAŁ 10. ZAWARCIE UMOWY SPRZEDAŻY NA ODLEGŁOŚĆ

  1. Po zweryfikowaniu Zamówienia Sprzedawca wysyła do Klienta na podany adres e-mail wiadomość z potwierdzeniem przyjęcia oferty oraz potwierdzeniem rozpoczęcia realizacji Zamówienia lub informację o odmowie przyjęcia oferty.

  2. Umowa między Klientem a Sprzedawcą zawierana jest po złożeniu Zamówienia na stronie Sklepu, w momencie potwierdzenia go przez Sprzedawcę.

  3. Przedmiotem Umowy jest zobowiązanie Sprzedawcy do przeniesienia własności zamówionych produktów na Klienta poprzez dostarczenie ich pod wskazany przez Klienta adres w zamian za zapłatę ich ceny wraz z kosztem dostawy.

  4. W przypadku odmowy przyjęcia oferty, Sprzedawca niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni, zwraca Klientowi uiszczone płatności.

ROZDZIAŁ 11. PŁATNOŚĆ ZA ZAMÓWIENIE

  1. Termin płatności za Zamówienie wynosi 7 dni od daty złożenia Zamówienia, chyba że wybrano inną formę płatności o krótszym terminie realizacji (np. płatności elektroniczne). Za moment zapłaty uznaje się dzień, w którym cena zostanie zaksięgowana na rachunku bankowym Sprzedawcy. Zamówienie nieopłacone w wyznaczonym terminie zostanie anulowane przez Sprzedawcę.

  2. Sprzedawca przekaże Klientowi dowód zakupu w formie elektronicznej na podany adres e-mail.

ROZDZIAŁ 12. WYSYŁKA I DOSTAWA ZAMÓWIENIA

  1. Termin wysyłki złożonego Zamówienia wynosi od 24 godzin do 3 dni roboczych od momentu potwierdzenia przyjęcia Zamówienia i zaksięgowania zapłaty.

  2. Termin wysyłki może ulec wydłużeniu, jeśli Sprzedający na stronie Sklepu albo w opisie produktu wyraźnie to zaznaczył.

  3. Sklep może oferować produkty w formie przedsprzedaży. Produkty takie są wyraźnie oznaczone jako "Przedsprzedaż" wraz z planowanym terminem realizacji.

  4. Termin realizacji zamówień w ramach przedsprzedaży jest orientacyjny i może ulec zmianie. W przypadku opóźnienia Sprzedawca poinformuje Klienta o nowym przewidywanym terminie realizacji.

  5. Klient ma prawo anulować zamówienie złożone w ramach przedsprzedaży przed jego realizacją. W takim przypadku Sprzedawca zwróci całość wpłaconej kwoty nie później niż w ciągu 14 dni od otrzymania oświadczenia o anulowaniu zamówienia.

  6. Po otrzymaniu zamówionego w przedsprzedaży produktu, Klientowi przysługują takie same prawa, w tym prawo do odstąpienia od umowy, jak w przypadku standardowego zamówienia.

  7. W przypadku wysyłki Zamówienia Klient otrzymuje informację o zmianie statusu zamówienia na adres e-mail.

  8. Dostawa Zamówienia realizowana jest w sposób wybrany przez Klienta na etapie składania Zamówienia.

  9. Zakupione produkty są dostarczane pod adres wskazany przez Klienta w Zamówieniu.

  10. Termin dostawy uzależniony jest od wybranej formy dostawy.

  11. Sprzedawca od chwili wydania przedmiotu Zamówienia podmiotowi trzeciemu realizującemu dostawę nie ponosi odpowiedzialności za dochowanie przez niego terminu dostawy.

  12. W przypadku nieodebrania przesyłki przez Klienta, przesyłka wraca do Sprzedawcy. Sprzedawca skontaktuje się z Klientem w celu ustalenia ponownego terminu dostawy. Koszty ponownej wysyłki pokrywa Klient, chyba że nieodebranie przesyłki nastąpiło z przyczyn leżących po stronie Sprzedawcy lub podmiotu realizującego dostawę. Jeżeli Klient odmówi ponownego odbioru lub kontakt z nim będzie niemożliwy przez 7 dni od powrotu przesyłki do Sprzedawcy, Sprzedawca może odstąpić od umowy. W takim przypadku Sprzedawca zwróci Klientowi uiszczoną cenę produktu, pomniejszoną o koszty wysyłki.

ROZDZIAŁ 13. ANULOWANIE ZAMÓWIENIA

  1. Sprzedawca może anulować Zamówienie złożone w Sklepie, jeśli:

    1. dane Klienta są niepełne lub nieprawidłowe, uniemożliwiając wysyłkę Zamówienia;

    2. nie można nawiązać kontaktu z Klientem;

    3. w przypadku braku zapłaty ceny;

    4. na życzenie Klienta, pod warunkiem, że Zamówienie nie zostało jeszcze zrealizowane i wysłane.

  2. W przypadku anulowania Zamówienia Klient otrzymuje informację o zmianie statusu zamówienia na adres e-mail.

  3. W przypadku opłaconego Zamówienia, które zostało anulowane przez Sprzedawcę, Klient otrzyma zwrot całości wpłaconej kwoty na te same dane z których opłacał zamówienie i w ten sam sposób, nie później niż 14 dni kalendarzowych po anulowaniu Zamówienia.

ROZDZIAŁ 14. ODSTĄPIENIE OD UMOWY

  1. Konsument i Przedsiębiorca na prawach konsumenta, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów (z wyjątkiem kosztów zwrotu towaru, które ponosi Klient, chyba że Sprzedawca zgodził się je ponieść), składając Sprzedawcy pisemne oświadczenie, którego wzór znajduje się pod linkiem: http://szkicikontury.pl/content/10-wymiany-i-zwroty

  2. Bieg terminu do odstąpienia od Umowy rozpoczyna się od momentu objęcia przedmiotu Zamówienia w posiadanie przez Konsumenta albo Przedsiębiorcę na prawach konsumenta.

  3. Termin na odstąpienie od umowy uważa się za zachowany, jeżeli Klient wysłał oświadczenie o odstąpieniu przed upływem terminu 14 dni.

  4. Na podstawie art. 38 ust. 1 pkt 5) ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość jest wyłączone, jeżeli towar został przez Klienta otwarty po dostarczeniu, a nie można go zwrócić ze względów higienicznych.

  5. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości przedmiotu Zamówienia będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia jego charakteru, cech i funkcjonowania.

  6. Zwracany towar należy odesłać na adres wskazany przez Sprzedawcę. Koszt przesyłki zwrotnej ponosi Klient. Przesyłki za pobraniem nie są akceptowane.

  7. Klient otrzyma zwrot płatności, w tym koszty dostawy produktu (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy), nie później niż 14 dni kalendarzowych po otrzymaniu produktu przez Sprzedawcę.

  8. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do chwili otrzymania przedmiotu Zamówienia z powrotem lub dostarczenia przez Kupującego dowodu jego nadania.

ROZDZIAŁ 15. REKLAMACJE (NIEZGODNOŚĆ TOWARU Z UMOWĄ)

  1. Zgodnie z art. 43a ustawy o prawach konsumenta, Sprzedawca zobowiązuje się do dostarczenia Klientowi rzeczy wolnej od wad. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Klienta za zapewnienie zgodności towaru z umową.

  2. Sprzedawca ma obowiązek dostarczyć rzecz wolną od wad i jest odpowiedzialny względem Konsumenta i Przedsiębiorcy na prawach konsumenta z tytułu niezgodności towaru z umową na zasadach określonych w ustawie o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r.

  3. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność z tytułu niezgodności towaru z umową istniejącej w chwili jego dostarczenia i ujawnionej w ciągu dwóch lat od tej chwili, chyba że termin przydatności rzeczy do użycia, określony przez Sprzedawcę, jest dłuższy.

  4. Produkty mogą być dodatkowo objęte gwarancją producenta, która stanowi dodatkowe zapewnienie obok odpowiedzialności Sprzedawcy z tytułu niezgodności towaru z umową. Warunki gwarancji producenta są określone w dokumencie gwarancyjnym dołączonym do produktu.

  5. Klient może złożyć reklamację z tytułu niezgodności towaru z umową. Reklamacja powinna zawierać informacje o rodzaju i zakresie niezgodności oraz preferowanym sposobie jej rozpatrzenia.

  6. W przypadku niezgodności towaru z umową Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta może żądać:

    1. naprawy towaru

    2. wymiany towaru na nowy

    3. obniżenia ceny

    4. odstąpienia od umowy (tylko gdy niezgodność jest istotna)

  7. Jeżeli żądanie naprawy lub wymiany jest niemożliwe do spełnienia albo wymaga nadmiernych kosztów, Sprzedawca może zaproponować inny sposób załatwienia reklamacji.

  8. W stosunku do Klientów będących Przedsiębiorcami (nie na prawach konsumenta) odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne zostaje wyłączona na podstawie art. 558 § 1 Kodeksu cywilnego.

  9. W celu zgłoszenia reklamacji Klient powinien skontaktować się ze Sprzedawcą mailowo: kontakt@szkicikontury.pl, pocztowo: EVTO JAKUB ZIEMIANIN, ul. Kwiatowa 9, 36-060 GŁOGÓW MAŁOPOLSKI, albo telefonicznie: +48575039465.

  10. Przy zgłoszeniu reklamacji zaleca się podanie:

    1. Imienia i Nazwiska kupującego

    2. Daty zakupu

    3. Numeru zamówienia

    4. Reklamowanego produktu

    5. Preferowanej formy rozwiązania reklamacji

    6. Opisu niezgodności z umową

  11. Wszelkie reklamacje rozpatrywane są w terminie 14 dni od ich wpłynięcia. Zgodnie z art. 7a ust. 1 i 2 ustawy o prawach konsumenta, jeżeli Klient będący Konsumentem lub Przedsiębiorcą na prawach konsumenta zgłosił żądanie w ramach reklamacji, a Sprzedawca nie ustosunkował się do tego żądania w terminie 14 dni, uważa się, że uznał je za uzasadnione.

  12. Sprzedawca jest zobowiązany do odebrania towaru na swój koszt, a także ponosi koszty naprawy lub wymiany. W przypadku odstąpienia od umowy Konsument zwraca towar Sprzedawcy na jego koszt.

  13. Właściwość sądu:

    1. Dla Konsumentów i Przedsiębiorców na prawach konsumenta właściwy jest sąd zgodnie z przepisami powszechnie obowiązującego prawa. Konsument może wytoczyć powództwo według ogólnych zasad właściwości albo przed sądem właściwym dla swojego miejsca zamieszkania lub siedziby.

    2. Dla Przedsiębiorców właściwy jest sąd siedziby Sprzedawcy.

  14. Sprzedawca informuje, że istnieje możliwość skorzystania przez Klienta będącego Konsumentem lub Przedsiębiorcą na prawach konsumenta z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:

    1. poprzez mediację prowadzoną przez wojewódzkie inspektoraty Inspekcji Handlowej;

    2. przed stałymi polubownymi sądami konsumenckimi;

    3. za pośrednictwem powiatowego rzecznika konsumentów;

    4. za pośrednictwem unijnej platformy ODR dostępnej pod adresem: https://ec.europa.eu/consumers/odr/

  15. Konsument lub Przedsiębiorca na prawach Konsumenta nie może odstąpić od umowy, jeżeli brak zgodności towaru z umową jest nieistotny.

ROZDZIAŁ 16. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

  1. Administratorem danych osobowych jest Sprzedawca. Dane osobowe Klientów przetwarzane są zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz zgodnie z Polityką prywatności dostępną pod adresem: http://szkicikontury.pl/content/8-polityka-prywatnosci

  2. Dane osobowe Klientów przetwarzane są przede wszystkim w celu realizacji umowy na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO (niezbędność do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą).

  3. Sprzedawca zapewnia Klientom możliwość realizacji praw wynikających z RODO, w tym prawo dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania oraz przenoszenia.

  4. Sprzedawca może odmówić usunięcia danych Klienta, jeżeli jest to niezbędne do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.

ROZDZIAŁ 17. ZGŁASZANIE ZAGROŻENIA LUB NARUSZENIA PRAW

  1. W przypadku, gdy Klient lub inna osoba uzna, iż treść publikowana na stronie internetowej Sklepu narusza ich prawa, może powiadomić Sprzedawcę o potencjalnym naruszeniu.

  2. Sprzedawca powiadomiony o potencjalnym naruszeniu, podejmuje niezwłoczne działania mające na celu usunięcie wskazanych treści, o ile nie uzna zgłoszenia za bezzasadne.

ROZDZIAŁ 18. PRAWA AUTORSKIE

  1. Wszelkie utwory dostępne w sklepie stanowią przedmiot praw autorskich Sprzedawcy lub podmiotów trzecich i podlegają ochronie zgodnie z ustawą o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Korzystanie z tych utworów jest dopuszczalne wyłącznie w zakresie dozwolonego użytku.

ROZDZIAŁ 19. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. Sprzedawca może wprowadzać zmiany w niniejszym Regulaminie z ważnych przyczyn, w szczególności w przypadku zmiany przepisów prawa lub warunków technicznych świadczenia usług.

  2. Klienci, którzy posiadają Konto na stronie Sklepu, o każdej zmianie regulaminu zostaną powiadomieni pocztą elektroniczną.

  3. Do umów zawartych przed zmianą regulaminu stosuje się regulamin obowiązujący w dacie zawarcia umowy. Zmiana Regulaminu jest skuteczna w terminie 14 dni od dnia opublikowania.

  4. Regulamin podlega prawu polskiemu.

  5. Właściwość sądu:

    1. Dla Konsumentów i Przedsiębiorców na prawach konsumenta właściwy jest sąd zgodnie z przepisami powszechnie obowiązującego prawa. Konsument może wytoczyć powództwo według ogólnych zasad właściwości albo przed sądem właściwym dla swojego miejsca zamieszkania lub siedziby.

    2. Dla Przedsiębiorców właściwy jest sąd siedziby Sprzedawcy.

  6. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w ofercie produktów, cenach i akcjach promocyjnych. Zmiany te nie dotyczą zamówień będących w trakcie realizacji.

  7. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem obowiązują aktualne przepisy prawa polskiego.